Bewoners blijven in hun vertrouwde omgeving

Tijdens het Kolping-project moeten alle bewoners voor korte of langere tijd hun huis uit, ook  als hun woning wordt gerenoveerd. En dat is een ingrijpende aangelegenheid, weet Gül Özdemir, als projectleider bij Talis eindverantwoordelijk voor alle bewonerszaken.

Gül in de Kolpingbuurt
TALIS1706 WM_Gül_özdemir_05

‘Uit andere projecten weet ik hoe lastig bewoners het vinden om hun huis of wijk te moeten verlaten. Zeker als je mantelzorger of oppas-oma bent. Of wanneer je hele familie in de buurt woont. Vanwege de onderlinge sociale contacten in de Kolping hebben we alles op alles gezet om wisselwoningen in de buurt te regelen. En met succes. Bewoners blijven in hun vertrouwde omgeving en kunnen zo alle ontwikkelingen op de voet volgen.’

Alle vrijheid