Eerste bewoners krijgen hun nieuwbouwsleutels

De eerste nieuwe eengezinswoning is vandaag overgedragen aan de nieuwe huurder. Een bijzonder moment, voor bewoners, voor aannemer Hendriks Bouw en Ontwikkeling en natuurlijk voor Talis.

De sleuteloverdracht
WM 181112 1e Woning 03

In vijf maanden tijd is op deze plek gesloopt én zijn er nieuwe woningen neergezet. Een topprestatie van de aannemer!  Vandaag was het hoekhuis aan de Ariensstraat aan de beurt om over te dragen aan de nieuwe bewoners. Die er natuurlijk heel blij mee waren. De komende weken geven we elke dag nieuwe bewoners de sleutel van hun nieuwe woning. Morgen de buren van de bewoners van vandaag, en zo verder.

We bouwen in totaal 99 nieuwe sociale huurwoningen

Dit is een mix van verschillende types. In juli hebben 16 bewoners de sleutel gekregen van hun nieuwe appartement. Vandaag leverden we de eerste eengezinswoning op (van de 72). De 7 levensloopbestendige woningen en 4 woon-werkwoningen volgen nog. Hiermee bouwen we woningen die geschikt zijn voor jong en oud, voor kleine en grote huishouders en mensen die aan huis willen werken.

We wensen alle nieuwe bewoners succes met verhuizen en natuurlijk veel woonplezier!